Minner om påmelding til kvartetthelg 2024

Kjære kammermusiker

Oslo kvartettforening minner om kvartettseminar høsten 2024.

Dette er helgen der du virkelig kan fordype deg i ensemblespill og få detaljert instruksjon som passer for deg og din gruppe. Spiller du i en etablert gruppe eller har du lenge hatt i tankene at du skal starte med kammermusikkspilling? Da er dette en utmerket anledning.

Tid:  helgen i uke 47 fra fredag 22.11 til søndag 24.11

Sted: Uranienborg Menigshetshus

Detaljert plan for helgen kommer til de som melder seg på men fredag spiller vi fra 18-21. Lørdag og søndag starter kl. 10 og avsluttes cirka kl. 16.

Ingen prisendring: hver deltaker betaler kr. 1950,- for hele helgen.

Påmelding ved å sende epost til kvartettforeningen @ gmail.com, så raskt som mulig. Det er begrenset med plass……. Siste frist er torsdag 3.10

Spiller du ikke sammen med noen for tiden er du også hjertelig velkommen til å melde din interesse. Vi forsøker å danne grupper så langt det er mulig.